Тренировки за маса

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Фитнес тренировка за начинаещи

Този вид тренировъчна програма е предназначена за мъже с по-малко от една година стаж във фитнеса. Подборът на упражненията е комплексен, без да акцентираме върху определени мускулни групи.

4 дневна фитнес тренировка за мускулна маса

Ако искате да пробвате нещо ново, нещо различно, да "запалите" вашите мускули от напомпване, значи това е вашата тренировъчна програма.

Маса и релеф за амбициозни хора

Покачването на мускулна маса се нарича анаболизъм. А "изгарянето" на мазнини е точно обратното - катаболизъм. Тези две състояния са напълно различни.

Тренировка за гърди в суперсерии

Суперсериите ще ви помогнат да се напомпате повече и да приключите тренировката си по-бързо. Освен това ще тренирате по-интензивно, което означава, че вашите мускули ще растат повече по време на възстановителния период.

Четири седмична фитнес тренировъчна програма за начинаещи

Тази четири седмична фитнес тренировъчна програма е предназначена за абсолютно начинаещи във фитнеса или за хора, които не са тренирали много време и сега започват отново.