Тренировка за увеличаване размера на коремната преса

Тренировка за увеличаване размера на коремната преса

Тази усъвършенствана тренировка за коремната преса е предназначен за увеличаване на размера на коремните мускули, което ги прави по-добре оформени и по-видими. Тренировката се извършва два пъти в седмицата, с поне 2 дена почивка между сесиите.

Традиционно упражненията за коремните мускули се изпълняват с по около 20 повторения, но тази тренировка работи в диапазон от 10-12 с тежести. Това ще помогне да увеличите размера на коремните мускули.

Всички упражнения трябва да се извършват бавно! Съсредоточете се върху правилното изпълнение, не си въртете ханша. Вие трябва да използвате такава тежест, при която да можете да изпълните определения брой повторения, но с добра техника.

 

Кратко резюме на тренировъчната програма

  • Основна цел: покачване на мускулна маса
  • Ниво на тренировката: напреднали
  • Дни в седмицата: два
  • Нужно оборудване: собствена тежест, кабели, тежести
  • Пол: мъже и жени

 

Тренировка за коремната преса: Вариант 1

УпражнениеСерииПовторения
Молитва(Cable Crunch) 3 12
Повдигане на краката (Knees Raise, Legs Raise) 3 10
Коремни преси с тежест (Crunches) 3 12

 

Повдигане на краката (Knees Raise, Legs Raise) е едно от най-добрите упражнения за долната част на коремните мускули. Може да се прави както от начинаещи така и от напреднали. Има няколко варианта на изпълнение (повдигане от вис, повдигане на успоредка и други). Желателно е да присъства във всяка една ваша тренировка за корем.

 

 

Коремните преси (Crunches) са едно от най-използваното упражнение за развиване на коремните мускули. Имат доста варианти на изпълнение. Коремните преси акцентират повече на горната част на коремната мускулатура. Упражнението е подходящо както за напреднали, така и за начинаещи.

  

Тренировка за коремната преса: Вариант 2

УпражнениеСерииПовторения
Повдигане на краката (Knees Raise, Legs Raise) 3 12
Коремни преси на римско столче с тежест (Crunches) 3 12
Коремни преси на машина 3 12

 


Искате ли да изготвим за Вас персонална тренировъчна програма, да следим развитието Ви и заедно да постигнем желаните от Вас резултати?

 

 

Научете повече за услугите

 

Повечето хора имат изоставащи мускулни групи, на които трябва да се обърне по-детайлно внимание, за да се изгради красиво и симетрично тяло, затова Вие се нуждаете от специално изготвена тренировъчна програма, която е:

 

  • Създадена за вашите цели и възможности
  • В съответствие с вашето тренировъчно ниво
  • Съобразена с начина Ви на живот
  • Съобразена със заболявания ако имате такива
  • Комуникация и следене на резултатите в рамките на 30 дни

 

Трябва да знаете, че няма универсален начин на трениране, който да даде еднакво добри резултати при различните хора. Всеки има различни генетични предпоставки, които определят развитието на тялото му. Затова Вие се нуждаете индивидуална тренировъчна програма съобразена с начина Ви на живот, вашите цели, тренировъчния Ви стаж и свободното време, с което разполагате. Ние може да изготвим специално за Вас тренировъчна програма. За повече информация, пишете ни на лично съобщение в контактната форма, на е-мейл info@4fitness.bg или натиснете върху снимката. 

 

Какво ще получите?

 

  • Описание на тренировъчната програма - какво и как да тренирате. Техника на изпълнение на всяко упражнение.
  • Линк към всяко едно упражнение, как се изпълнява, колко серии и повторения.
  • Времето за почивка между сериите и отделните упражнения.
  • Акцент на определени мускулни групи ако е необходимо.
  • Различни тренировъчни методики.
  • Комуникация и следене на резултатите в рамките на 30 дни

 

 

Научете повече за услугите

 


 

За направата на всяка статия влагаме много труд, усилия и време, за да може да Ви поднесем достоверна и лесна за разбиране статия. Ако статията Ви е била полезна, моля да я споделите в социалните мрежи, за да достигне до повече хора. Не забравяйте да ни последвате в Instagram и да харесате нашата страница във Facebook.  Благодаря ви!

 

  • Хранителен режим

    Когато начинът ви на хранене е съобразен с начина ви на живот, вашите цели, тренировъчния ви стаж и свободното време, с което разполагате, вие ще постигнете желаните резултати. Затова вие се нуждаете от индивидуален хранителен режим.

  • Комплексна програма

    Когато тренировъчната програма, хранителният режим и точните хранителни добавки се комбинират със следене на резултатите и оптимизиране на процеса, резултатите ще се постигнат по-лесно и ефекта ще е много по-голям.

  • Тренировъчна програма

    Повечето хора имат изоставащи мускулни групи, на които трябва да се обърне по-детайлно внимание, за да се изгради красиво и симетрично тяло, затова вие се нуждаете от специално изготвена тренировъчна програма.

  • Супер Абонамент

    Супер Абонамент включва хранителен режим, тренировъчна програма, консултация за прием на хранителни добавки, всекидневни консултации, следене на резултатите и оптимизиране на процеса в рамките на 3 месеца.