Тренировки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Фитнес тренировъчна програма за релеф и мускулна маса

Тази фитнес тренировъчна програма е предназначена на напреднали бодибилдъри, които искат да изчистят излишните мазнини и същевременно да качат мускулна маса. Проектирана е така, че за четири дни да се минат всички мускулни групи, след което да се почине един ден и повтаряме отново цикъла.

Суперсерии - какво са те и как да ги използваме

Освен че суперсериите са много добър метод за трениране, те насърчават по-голямо активиране на мускулни влакна и създават "шок" в мускулите, което води до нов мускулен растеж.

Първи стъпки във фитнеса

Това е програма за абсолютни начинаещи във фитнеса. Тя включва по едно упражнение за всяка мускулна група.Старайте се да изпълнявате правилно упражненията.

Високо интензивни интервални тренировки срещу ниско интензивни

Има различни причини, поради които хората избират да тренират някакъв спорт. Решението може да бъде породено от желание за здраве, отслабване, тонизиране или просто за развлечение.

Как да изградим  прасеца, за който винаги сте мечтали

Всеки човек има както изоставящи, така и напреднали мускулни групи. Не трябва никога да се отказваме, дори и да имаме лоша генетика при дадени мускулни групи.