Тренировки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Тренировка за маса и релеф за пет дни в седмицата

Тази пет дневна тренировъчна програма е предназначена да запазим мускулната маса и същевременно да изчистим излишните мазнини. Тя представлява смесица от тренировка с тежести и кардио дейност.

Седем съвета за мотивиране за сутрешна тренировка

В тази статия ще намерите седем полезни съвети, които ще ви мотивират за сутрешните тренировки. Не забравяйте „Всичко е в главата. Само трябва да си повярваш, че можеш да го постигнеш.“

Тренировка за маса за четири дни в седмицата

Тази четиридневна тренировъчна програма е предназначена за напреднали бодибилдъри, които искат да увеличат размерите си. Преди да започнете да тренирате по тази програма, трябва да имате добра основа, в противен случай много лесно ще претренирате.

Шест съвета за релефна физика

Първото нещо, което трябва да направите е да спазвате подходяща диета. Най-общо казано трябва да намалите приема на въглехидрати (особено в часовете след 18 часа) и да увеличите приема на протеин.

Петте най-добри упражнения за бицепс

Петте най-добри упражнения за бицепс: Бицепсово сгъване с щанга от стоеж, Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж, Гребане с щанга с подхват, Набирания с тесен хват, Концентрирано сгъване.