Тренировки

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Как кардио тренировките могат да ви помогнат да качите мускулна маса

Медицински доказано е, че редовните сърдечно-съдови упражнения значително подобряват съня, правят костите ви по-силни, увеличават енергията, подобряват храносмилането, действат благоприятно на ....

Свръх-напомпваща тренировка за ръце - трицепс и бицепс

Този вид тренировъчна програма набляга на интензивността. Почивките между сериите да са по малки, тъй като не тренираме крака или някоя друга голяма мускулна група.

Петте най-добри бодибилдинг упражнения

Ако искате да изградите сила (и в крайна сметка мускулната маса) трябва да изпълнявате базовите(основни) упражнения. А именно: мъртва тяга, лежанка, изтласкване на щанга от лег, клек с щанга, клякане, раменни преси, набирания.

Седем прости правила за изграждане на мускулна маса

Седем прости правила за изграждане на мускулна маса: храните се повече от три пъти на ден, за да консумирате достатъчно количество протеини, въглехидрати и мазнини.

Четиридневна тренировъчна програма за начинаещи

Тази четири седмична фитнес тренировъчна програма е предназначена за абсолютно начинаещи във фитнеса или за хора, които не са тренирали много време и сега започват отново.