Хранене

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Фитнес хранене - най-добрите храни за покачване на мускулна маса

В тази статия ще обсъдим как да изберете най-подходящите храни, които ще ви помогнат да се храните по-чисто и да качите чиста мускулна маса, без много мазнини. Изготвяне на индивидуален хранителен режим и тренировъчна програма.

Ръководство за кето диета. Видове кето диети, ползи, странични ефекти

Кетогенната диета е диета с ниско съдържание на въглехидрати, с високо съдържание на мазнини, която предлага много ползи за здравето. Многобройни проучвания показват, че този вид диета може да ви помогне да отслабнете и да подобрите здравето си. Кетогенната диета може дори да има полза при диабет, рак, епилепсия и болест на Алцхаймер

Какво е глутен? Списък с безглутенови храни

Глутенът е протеин, който се намира в някои зърна, като пшеница, ръж и ечемик .Глутенът е безопасен за повечето хора. Тези които имат заболявания като целиакия или чувствителност към глутен, трябва да го избягват, за да се предотвратят неблагоприятните последици за здравето.

Ниско-въглехидратна диета (НВД) срещу ниско-мазнинна диета (НМД)?

Ако искате да отслабнете кой вид диета ще предпочете, тази в която има картофи, ориз и хляб или тази с авокадо, мазна риба, ядки, сирене? В тази статия ще разгледаме коя диета е по-ефективна за изгаряне на мазнини - ниско-въглехидратната или ниско-мазнинната? Или пък комбинацията от двете?

Периодично гладуване или Intermittent Fasting (IF)

Хората използват периодично гладуване или Intermittent Fasting (IF), за да отслабнат, за да подобрят здравето си и да направят хранителния си режим по-лесен за спазване.