Хранене

Сортирай по: Най-нови | Най-четени | Най-коментирани
Причини, поради които не отслабваме - част 1

В тази статия ще разгледаме 10 причини, поради които не можете да свалите излишните килограми.

Мръсно хранене срещу зареждане със сложни въглехидрати

В тази статия ще разгледаме какви са плюсовете и минусите на зареждащо хранене с въглехидрати и мръсно хранене. Какви са разликите между тях, след което вие да решите кое е по-добре за вашата физика и за вашите цели. .

Осем предложения за здравословни междинни хранения

Осем протеинови храни, които можете да ядете вместо нездравословните бързи храни. Извара, фъстъчено масло, ядки, семена, яйца, протеин, овесени ядки, риба тон, белтъци, протеинови барове, говежда пастърма.

Три ефективни съвета за изгаряне на мазнини

В тази статия ще обясним, как може да "изгорим" излишните мазнини, без да се подлагаме непременно на досадни и еднообразни хранителни режими. Достатъчно е да спазваме някои основни правили

Как да се храним, за да качим мускулна маса

За изграждането на мускулите, вие трябва да създадете калориен излишък - ядете повече калории, отколкото тялото ви изгаря чрез ежедневни дейности, тренировки и нормални физиологични процеси.